Piegādes politika
- Ievads
1.1 Šajā politikā mēs sniedzam sīkāku informāciju par piegādes metodēm, periodiem un maksām
kas attiecas uz mūsu produktu pasūtījumiem, kas veikti, izmantojot mūsu vietni.
1.2 Šī politika nerada juridiski īstenojamas tiesības un pienākumus; drīzāk,
mūsu ierastā prakse saistībā ar preču piegādi ir norādīta šajā
politika. - Piegādes maksa
2.1 Mēs piedāvājam bezmaksas standarta vai eksprespiegāde visiem
Eiropas Savienības adreses, pēc visiem pasūtījumiem.
BEZMAKSAS SŪTĪŠANA:
Austrija
Beļģija
Bulgārija
Horvātija
Čehu Republika
Dānija
Igaunija
Somija
Francija
Vācija
Grieķija
Ungārija
Īrija
Itālija
Latvija
Lietuva
Luksemburga
Nīderlande
Polija
Portugāle
Rumānija
Slovākija
Slovēnija
Spānija
Zviedrija
2.2 Mēs iekasējam 130 € par piegādi uz visām Apvienotās Karalistes adresēm.
PIEGĀDES MAKSAS:
Apvienotā Karaliste - Ģeogrāfiskie ierobežojumi
3.1 Parasti mēs varēsim piegādāt uz šādām valstīm un teritorijām:
Austrija, Beļģija, Bulgārija, Horvātija, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija,
Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga,
Nīderlande, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija un Zviedrija
3.2 Dažreiz mēs nevaram piegādāt uz salu valstīm, piemēram, Kipru,
Kanāriju salas, Azoru salas, Malta.
3.3 Mēs laiku pa laikam varam vienoties par preču piegādi uz citām valstīm un
teritorijām. - Piegādes metodes un termiņi
4.1 Metodes, ko izmantojam, lai piegādātu savus produktus, un laika periodi
kuras piegāde parasti tiek pabeigta, ir šādas:
(B) ja jūsu piegādes adrese ir norādīta Eiropas Savienība cietzeme, tu būsi
var izvēlēties vai izmantot tikai mūsu iepriekš izvēlēto piegādes veidu, un
tipisks preču piegādes periods ar šo metodi ir 3-11 darba
dienas, ja vien nav skaidri norādīts citādi;
(C) ja jūsu piegādes adrese ir norādīta ārpus Eiropas Savienības cietzeme,
jūs varēsiet izvēlēties vai izmantot tikai mūsu iepriekš izvēlēto piegādes veidu,
un tipiskais preču piegādes periods ar šo metodi ir 5-15
darba dienas, ja vien nav skaidri norādīts citādi;
4.2 Ja veicat pasūtījumu līdz plkst. 1:XNUMX GMT/BST darba dienā, šajā laikā
periodi sākas no darba beigām tajā dienā; ja veicat pasūtījumu
pēc plkst. 1:XNUMX GMT/BST darba dienā vai brīvdienās šajā laikā
periodi sākas no darba slēgšanas nākamajā nākamajā darba dienā.
4.3 Šajā 4. iedaļā norādītie piegādes termiņi ir tikai orientējoši, un, kamēr
mēs darīsim visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka jūs saņemsiet savu piegādi labi
laikā, mēs negarantējam piegādi pirms norādītā perioda beigām.
4.4 Mēs varam veikt krāpšanas pārbaudes pirms produkta nosūtīšanas un
šīs pārbaudes var aizkavēt piegādi. Ja piegāde varētu aizkavēties kā
krāpšanas pārbaudes rezultātā mēs jūs informēsim. - Piegādes maksa
5.1 Piegādes izmaksas ir iekļautas katrā mūsu tīmekļa vietnes cenā, pateicoties mūsu bezmaksas
Piegādes politika. Bezmaksas piegāde attiecas uz visiem pasūtījumiem neatkarīgi no cenas,
bez papildu vai neparedzētu izmaksu iespējamības, kas apgrūtinātu pircēju.
5.2 Mūsu piegādes izmaksas ir šādas:
() attiecībā uz standarta piegādes veidu piegādes maksa būs 00,00 €;
(B) attiecībā uz ātrās piegādes veidu, piegādes maksa būs 00,00 €. - Piegādes izsekošana
6.1 Piegādes izsekošana ir pieejama attiecībā uz visiem mūsu produktu pasūtījumiem.
6.2 Lai izsekotu piegādei, ievadiet pasūtījuma numuru (kas ir norādīts jūsu
pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts) mūsu piegādes pakalpojumu sniedzēja vietnē šeit:
https://www.17track.net/. - Kvīts un paraksts
7.1 Visas piegādes ir jāsaņem personīgi piegādes adresē, un a
jāparaksta.
7.2 Mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs jūs informēs pirms mēģinājuma veikt
piegāde, kurai nepieciešams paraksts. - Papildu piegādes
8.1 Ja sākotnējais piegādes mēģinājums ir neveiksmīgs, to veiks mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs
veiciet vēl vismaz 1 mēģinājumu piegādāt jūsu pasūtījumā esošās preces. - kolekcija
9.1 Ja jūsu produkti joprojām netiek piegādāti, neskatoties uz mūsu piegādes pakalpojumu sniedzēju
veicot vēl vismaz 1 mēģinājumu tos piegādāt, piegādes pakalpojumu sniedzējs
atstās jūsu adresē karti ar norādījumiem par to, kā jūs varat to savākt
jūsu produktiem, tostarp savākšanas laika ierobežojumu. - Piegādes problēmas
10.1 Ja rodas problēmas ar piegādi, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot
kontaktinformāciju, ko mēs publicējam mūsu vietnē vai kā citādi paziņojam jums.
10.2 Ja mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs nevar piegādāt jūsu produktus un tamlīdzīgi
kļūme ir jūsu vaina, un jūs nesaņemat savus produktus no mūsu piegādes
pakalpojumu sniedzējam attiecīgajā termiņā, mēs varam vienoties par to
preču atkārtota piegāde; tomēr mēs paturam tiesības iekasēt maksu par
faktiskās atkārtotas piegādes izmaksas (pat ja sākotnējā piegāde bija bez maksas
maksa).
10.3 Indikatīvs to situāciju saraksts, kurās piegādes neveiksme būs jūsu vaina
ir norādīts zemāk:
() jūs norādījāt nepareizu vai trūkstošu adresi/tālruņa numuru piegādei;
(B) norādītajā piegādes adresē ir kļūda;
(C) piegādes adrese nav pietiekami pieejama;
(D) piegādes adresei nevar droši piekļūt;
(E) ja klātienē saņemšana nav nepieciešama, nav vienkāršu un drošu līdzekļu
preču atstāšanu piegādes adresē un nav
persona, kas ir pieejama piegādes pieņemšanai; vai
(f) ja ir nepieciešama personīga saņemšana, persona nav pieejama
piegādes adrese, lai pieņemtu sūtījumu un sniegtu parakstu.