Piegāde politika

Piegādes politika

  1. Ievads
    1.1
    Šajā politikā mēs sniedzam sīkāku informāciju par piegādes metodēm, periodiem un maksām
    kas attiecas uz mūsu produktu pasūtījumiem, kas veikti, izmantojot mūsu vietni.
    1.2 Šī politika nerada juridiski īstenojamas tiesības un pienākumus; drīzāk,
    mūsu ierastā prakse saistībā ar preču piegādi ir norādīta šajā
    politika.
  2. Piegādes maksa
    2.1
    Mēs piedāvājam bezmaksas standarta vai eksprespiegāde visiem
    Eiropas Savienības adreses
    , pēc visiem pasūtījumiem.
    BEZMAKSAS SŪTĪŠANA:
    Austrija
    Beļģija
    Bulgārija
    Horvātija
    Čehu Republika
    Dānija
    Igaunija
    Somija
    Francija
    Vācija
    Grieķija
    Ungārija
    Īrija
    Itālija
    Latvija
    Lietuva
    Luksemburga
    Nīderlande
    Polija
    Portugāle
    Rumānija
    Slovākija
    Slovēnija
    Spānija
    Zviedrija
    2.2 Mēs iekasējam 130 € par piegādi uz visām Apvienotās Karalistes adresēm.
    PIEGĀDES MAKSAS:
    Apvienotā Karaliste
  3. Ģeogrāfiskie ierobežojumi
    3.1
    Parasti mēs varēsim piegādāt uz šādām valstīm un teritorijām:
    Austrija, Beļģija, Bulgārija, Horvātija, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija,
    Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga,
    Nīderlande, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija un Zviedrija
    3.2 Dažreiz mēs nevaram piegādāt uz salu valstīm, piemēram, Kipru,
    Kanāriju salas, Azoru salas, Malta.
    3.3 Mēs laiku pa laikam varam vienoties par preču piegādi uz citām valstīm un
    teritorijām.
  4. Piegādes metodes un termiņi
    4.1
    Metodes, ko izmantojam, lai piegādātu savus produktus, un laika periodi
    kuras piegāde parasti tiek pabeigta, ir šādas:
    (B) ja jūsu piegādes adrese ir norādīta Eiropas Savienība cietzeme, tu būsi
    var izvēlēties vai izmantot tikai mūsu iepriekš izvēlēto piegādes veidu, un
    tipisks preču piegādes periods ar šo metodi ir 3-11 darba
    dienas, ja vien nav skaidri norādīts citādi;
    (C) ja jūsu piegādes adrese ir norādīta ārpus Eiropas Savienības cietzeme,
    jūs varēsiet izvēlēties vai izmantot tikai mūsu iepriekš izvēlēto piegādes veidu,
    un tipiskais preču piegādes periods ar šo metodi ir 5-15
    darba dienas, ja vien nav skaidri norādīts citādi;

    4.2 Ja veicat pasūtījumu līdz plkst. 1:XNUMX GMT/BST darba dienā, šajā laikā
    periodi sākas no darba beigām tajā dienā; ja veicat pasūtījumu
    pēc plkst. 1:XNUMX GMT/BST darba dienā vai brīvdienās šajā laikā
    periodi sākas no darba slēgšanas nākamajā nākamajā darba dienā.
    4.3 Šajā 4. iedaļā norādītie piegādes termiņi ir tikai orientējoši, un, kamēr
    mēs darīsim visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka jūs saņemsiet savu piegādi labi
    laikā, mēs negarantējam piegādi pirms norādītā perioda beigām.
    4.4 Mēs varam veikt krāpšanas pārbaudes pirms produkta nosūtīšanas un
    šīs pārbaudes var aizkavēt piegādi. Ja piegāde varētu aizkavēties kā
    krāpšanas pārbaudes rezultātā mēs jūs informēsim.
  5. Piegādes maksa
    5.1
    Piegādes izmaksas ir iekļautas katrā mūsu tīmekļa vietnes cenā, pateicoties mūsu bezmaksas
    Piegādes politika. Bezmaksas piegāde attiecas uz visiem pasūtījumiem neatkarīgi no cenas,
    bez papildu vai neparedzētu izmaksu iespējamības, kas apgrūtinātu pircēju.
    5.2 Mūsu piegādes izmaksas ir šādas:
    () attiecībā uz standarta piegādes veidu piegādes maksa būs 00,00 €;
    (B) attiecībā uz ātrās piegādes veidu, piegādes maksa būs 00,00 €.
  6. Piegādes izsekošana
    6.1 Piegādes izsekošana ir pieejama attiecībā uz visiem mūsu produktu pasūtījumiem.
    6.2 Lai izsekotu piegādei, ievadiet pasūtījuma numuru (kas ir norādīts jūsu
    pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts) mūsu piegādes pakalpojumu sniedzēja vietnē šeit:
    https://www.17track.net/.
  7. Kvīts un paraksts
    7.1
    Visas piegādes ir jāsaņem personīgi piegādes adresē, un a
    jāparaksta.
    7.2 Mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs jūs informēs pirms mēģinājuma veikt
    piegāde, kurai nepieciešams paraksts.
  8. Papildu piegādes
    8.1
    Ja sākotnējais piegādes mēģinājums ir neveiksmīgs, to veiks mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs
    veiciet vēl vismaz 1 mēģinājumu piegādāt jūsu pasūtījumā esošās preces.
  9. kolekcija
    9.1 Ja jūsu produkti joprojām netiek piegādāti, neskatoties uz mūsu piegādes pakalpojumu sniedzēju
    veicot vēl vismaz 1 mēģinājumu tos piegādāt, piegādes pakalpojumu sniedzējs
    atstās jūsu adresē karti ar norādījumiem par to, kā jūs varat to savākt
    jūsu produktiem, tostarp savākšanas laika ierobežojumu.
  10. Piegādes problēmas
    10.1
    Ja rodas problēmas ar piegādi, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot
    kontaktinformāciju, ko mēs publicējam mūsu vietnē vai kā citādi paziņojam jums.
    10.2 Ja mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējs nevar piegādāt jūsu produktus un tamlīdzīgi
    kļūme ir jūsu vaina, un jūs nesaņemat savus produktus no mūsu piegādes
    pakalpojumu sniedzējam attiecīgajā termiņā, mēs varam vienoties par to
    preču atkārtota piegāde; tomēr mēs paturam tiesības iekasēt maksu par
    faktiskās atkārtotas piegādes izmaksas (pat ja sākotnējā piegāde bija bez maksas
    maksa).
    10.3 Indikatīvs to situāciju saraksts, kurās piegādes neveiksme būs jūsu vaina
    ir norādīts zemāk:
    () jūs norādījāt nepareizu vai trūkstošu adresi/tālruņa numuru piegādei;
    (B) norādītajā piegādes adresē ir kļūda;
    (C) piegādes adrese nav pietiekami pieejama;
    (D) piegādes adresei nevar droši piekļūt;
    (E) ja klātienē saņemšana nav nepieciešama, nav vienkāršu un drošu līdzekļu
    preču atstāšanu piegādes adresē un nav
    persona, kas ir pieejama piegādes pieņemšanai; vai
    (f) ja ir nepieciešama personīga saņemšana, persona nav pieejama
    piegādes adrese, lai pieņemtu sūtījumu un sniegtu parakstu.
Ritiniet uz augšu